3.4.2019 Jäsentiedotteet,Tapahtumat

Viestintä- ja markkinointikoulutus Turussa 16.-17.5.2019

Suomen Teatterit ry järjestää toukokuussa Turussa ammattiteattereiden markkinointi- ja viestintähenkilökunnalle suunnatun koulutuksen, jossa paneudutaan markkinoinnin kohderyhmäajatteluun sekä brändin rakentamiseen palvemuotoilun näkökulmasta. Koulutus järjestetään Suomen vanhimmassa teatteritalossa Åbo Svenska Teaterissa – tervetuloa Turkuun!

Koulutustiedot:

Suomen Teatterit ry:n Viestintä- ja markkinointikoulutus
Aika: 16.–17.5.2019
Paikka: Åbo Svenska Teater, Turku

Osallistumismaksu 170 €
Osallistumismaksu laskutetaan osallistujilta koulutuksen jälkeen.

Ilmoittaudu tästä 27.4. mennessä.

Viestintä- ja markkinointikoulutuksen ohjelma

Torstai 16.5. Digitaalinen data käyttöön – kohti kohdennettua markkinointia
Satu Tujunen, Kuulu Oy

10.00   Aamunavaus (teatterisali 1.krs)
Jukka Aaltonen, teatterijohtaja (ÅST), Niina Renström, myynti- ja markkinointipäällikkö (ÅST), & Hanna-Reetta Schreck, järjestöasiantuntija (STEFI)

10.00-10.30  Tervetuloa Suomen vanhimpaan teatteritaloon! Maria Olin, tiedottaja (ÅST)

10.35-10.45   Kahvitauko ja siirtyminen Cafe Tiljaniin (2.krs)

10.45-12.45    ”Data driven Marketing”, Satu Tujunen, kehitysjohtaja, Kuulu Oy
Digitaalinen data on tullut osaksi markkinointia ja sen suunnittelua. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Aamupäivän aikana pohdimme, miten kerättyä dataa hyödynnetään tehokkaasti organisaation markkinointitoimenpiteissä.

12.45-13.30    Lounas (Cafe Tiljan 2 krs.)

13.30-15.30    CASE Jurkka
Teatteri Jurkka luopui vuonna 2015 ”perinteisen markkinoinnin strategiasta”, ja otti käyttöön kohdentamiseen perustuvat markkinoinnin työkalut. Mitä sillä saavutettiin ja miten tulokset näkyvät teatterin toiminnassa vuonna 2019?

15.30-15.45    Kahvitauko

15.45-17.00    Teoriasta käytäntöön!
Mittarit tai raportit eivät muuta vielä mitään, tulokset on vietävä käytäntöön. Mistä aloittaa?

17.00-17.30    Teatterikierros (vapaaehtoinen)

19.00              Illallinen, ravintola Tårget (Piazza)

Perjantai 17.5. klo 9-14.30
Asiakaskokemus ja brändin kehittäminen

9.00-11.00        Teattereiden brändi ja asiakaskokemus, Mainostoimisto Hansdotter (Turku)

11.15-11.45      CASE TTT, Hansdotter & Juha-Pekka Voutilainen, markkinointipäällikkö (Tampereen Työväen Teatteri)

11.45-12.30      Lounas

12.30-14.15      CASE EMMA: Markkinointiviestinnän ja palvelupolun merkitys kokonaisvaltaisessa museokokemuksessa, Saara Suojoki, markkinointi -ja viestintäpäällikkö (EMMA – Espoon modernin taiteen museo)

14.15-14.30      Yhteenveto, Hanna-Reetta Shreck (STEFI) 

14.30                Hyvää kotimatkaa!

 

Lisätiedot:

Hanna-Reetta Schreck
Järjestöasiantuntija
hanna-reetta.schreck(at)suomenteatterit.fi
p. 020-730 2890