Toukokuu, 2016

ma ti ke to pe la su
17
25
26
27
28
29
30
1
18
2
3
4
5
6
7
8
19
9
10
11 12
13
14
15
20
16
17
18
19
20
21
22
21
23
24
25
26
27
28
29
22
30
31
1
2
3
4
5

Tapahtumat 11.5.

  • 11.5.12.5.2016 Potkua viestintään ja markkinointiin – STEFI:n tiedotus- ja markkinointikoulutus Aurinkobaletti, Turku

    Suomen Teatterit ry:n viestintä- ja markkinointikoulutuksessa 11.-12.5.2016 Turussa paneudutaan laajasti teattereiden markkinoinnin ja viestinnän kehittämiseen viestintäkouluttaja Heidi Korvan johdolla.

    Koulutuksen ohjelma

    Koulutuksen aiheina ovat viestinnän trendien tunnistaminen ja niiden soveltaminen. Kuinka tehdä yhteistyötä bloggaajien kanssa tai kuinka ottaa teatterissa käyttöön uusia sosiaalisen median kanavia? Mikä naistenlehtiä kiinnostaa ja minkälaisia mahdollisuuksia ne voivat tarjota teattereille? Koulutukseen sisältyy luentojen lisäksi pienryhmätyöskentelyä ja asiantuntijavierailuja.

    Koulutuksen ohjelma (pdf)

    Ilmoittautuminen

    Koulutuksen osallistumismaksu on 130 eur/hlö (sis. koulutuksen, materiaalit, lounaat ja kahvitukset). Illanvietto ja majoitus ovat omakustanteisia. Ilmoittautumisia pyydetään 29.4. mennessa. Ilmoittautumisen voi peruuttaa maksutta 2.5. mennessä. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme 50% kurssimaksusta.

    Ilmoittautumiset tämän linkin kautta.

    Kouluttaja: Heidi Korva, viestintätoimisto Communiké

    Heidin profiilikuva VaatevallakumousHeidi Korva on yhteiskunnalliseen viestintään erikoistunut viestinnän osaaja, joka haluaa tehdä asiakkaistaan innostavia ja vakuuttavia viestijöitä. Heidi auttaa asiakkaitaan löytämään toimintansa vahvuudet ja kertomaan niistä houkuttelevasti viestinnän keinoin. Hän tekee töitä erityisesti järjestöjen ja muiden ei-voittoa-tavoittelevien organisaatioiden kanssa. Hän on tehnyt yhteistyötä kymmenien suomalaisten järjestöjen kanssa.

    Heidi Korva on tehnyt viestintäalan töitä yli 15 vuoden ajan. Hän on ollut siivittämässä Reilua kauppaa suosionsa huipulle ja tehnyt töitä toimittajana maan tärkeimmissä medioissa, kuten Hesarissa, Ylen aamu-tv:ssä, Kodin Kuvalehdessä ja Aamulehdessä.

    Heidi vastaa myös Vaatevallankumous-kampanjan järjestämisestä Suomessa.
    Viestinnän ammattilaisten ProCom ry valitsi Heidin Vuoden viestintäammattilaiseksi 2015.

    Esimerkkejä Heidi Korvan asiakkaista:

    • SAK:n eduskuntavaalikampanja 2015 yhdessä Radical Soulin Salla Saarisen kanssa
    • Yhteiskunnallisten yritysten edunvalvojan, syksyllä 2014 perustetun Arvo-liiton viestinnänkehittäminen ja suunnittelu 2015.
    • Nyyti ry:n viestintästrategia-prosessin vetäminen 2015.
    • MLL:n Uudenmaan piiri: Olet tärkeä -perhekummikampanjan mediaviestintä 2013, 2014 ja 2015.

    Lisätietoja:
    Hanna-Reetta Schreck, järjestöasiantuntija
    hanna-reetta.schreck(at)suomenteatterit.fi
    p. (09) 2511 2150